top of page
  • Zdjęcie autoraKlaudia Zyguła-Ilczyszyn

Liczy się jakość!

Usługi w naszej (i każdej innej brazy) powinny odznaczać się najwyższą jakością. Klient przychodząc do salonu ma już swoje oczekiwania co do tego jak będzie wyglądała usługa. Swoje oczekiwania formułuje z wielu źródeł, takich jak wcześniejsze doświadczenia, rekomendacje znajomych i reklama.

Ogólnie rzecz biorąc klienci porównują usługę spostrzeganą z usługą oczekiwaną. Jeśli spostrzegana usługa wypada gorzej niż oczekiwana usługa, klienci będą niezadowoleni. Firmy odnoszące sukcesy dodają do swoich ofert korzyści, które nie tylko zadowalają klientów, lecz ich zachwycają.

Zachwyt klientów jest kwestią przekraczania oczekiwań i do tego powinniśmy dążyć.


Wyróżniamy 5 czynników jakości uslugi:

1. Rzetelność

- relizacja usługi taka, jak obiecano;

- wiarygodność w podejściu do rozwiązywania problemów klienta;

- dobre wykonanie usługi za pierwszym razem;

- realizacja usługi na czas;

- utrzymywanie wolnych od błędów zapisów;

- pracownicy, którzy są w stanie odpowiadać na pytania klienta.

2. Szybkość reakcji

- informowanie klienta o terminie realizacji usługi;

- wykonanie usługi w zaplanowanym czasie;

- chęć pomocy klientom;

- gotowość do reagowania na prośby klientów.

3. Pewność

- pracownicy, ktrórzy budzą zaufanie klientów;

- budowanie poczucia bezpieczeństwa u klienta;

- pracownicy, którzy są zawsze uprzejmi.

4. Empatia

- poświęcanie indywidualnej uwagi klientom;

- pracownicy, którzy okazują dbałość o klienta;

- stawianie na pierwszym miejscu interesu klienta;

- pracownicy, którzy rozmieją potrzeby klientów;

- dogodne godziny pracy.

5. Materialne warunki świadczenia usługi

- nowoczesne wyposażenie;

- zadbany, ładny gabinet zabiegowy;

- pracownicy wyglądający schludnie i profesjonalnie;

- atrakcyjne materiały informacyjne dotyczące usługi.


Jak widzisz, większość zależy od Ciebie, Twoich ewentualnych pracowników, Waszego podejścia od klienta i zaangażowania. Mam nadzieje, że ten wpis pomoże Ci poprawić jakość usług w Twoim salonie i tym samym przełoży sie na większe zadowolenie klientów, a co najważniejsze na większą ich ilość w Twoim salonie.



bottom of page